Blog

504b00c7fd326190dcb8953b0d47ec54

5+1 Λόγοι που μπορούν να….κολλήσουν την ζυγαριά σας


Κατά τη διάρκεια μιας προσπάθειας απώλειας βάρους, συχνό φαινόμενο αποτελεί η ζυγαριά σας να… κολλάει. Προσπαθείς σκληρά, ακολουθείς πιστά τις συμβουλές του διαιτολόγου σου, έχεις καθημερινή φυσική δραστηριότητα, παρ’ όλα αυτά όμως το βάρος σου δεν κατεβαίνει.

Σε ποιες περιπτώσεις, λοιπόν, η ζυγαριά σταματάει να είναι σύμμαχός μας

  1. Θυρεοειδής Αδένας: Η υπολειτουργία του θυρεοειδούς αδένα μπορεί να είναι η αιτία για τη μειωμένη λειτουργία του μεταβολισμού και την αύξηση του σωματικού βάρους. Αν πάσχετε από υποθυρεοειδισμό, με την κατάλληλη φαρμακευτική αγωγή από τον γιατρό σας και τη σωστή διατροφή από τον διαιτολόγο σας θα είστε εσείς ο νικητής στη «μάχη» σας με τη ζυγαριά.
  2. Φάρμακα: Ορισμένα φάρμακα, όπως τα κορτοστεροειδή και τα αντισταμινικά έχουν ως παρενέργειες την αύξηση του βάρους ή της όρεξης. Καλό θα ήταν να συμβουλευτείτε κάποιον ειδικό –γιατρό, διαιτολόγο–, ώστε με μερικές απλές αλλαγές να φτάσετε στο θεμιτό αποτέλεσμα.
  3. Κατανάλωση Αλατιού: Η υπερβολική κατανάλωση αλατιού και τροφίμων πλούσια σε αλάτι προκαλούν κατακράτηση υγρών. Η μείωση αλατιού και η αποφυγή προϊόντων που περιέχουν κρυφό αλάτι, όπως τα αλλαντικά, τα τουρσιά και τα παστά, αποτελεί τη λύση στο συγκεκριμένο σας πρόβλημα.
  4. Υποθερμιδική Διατροφή: Προγράμματα διατροφής που είναι χαμηλά σε θερμίδες προκαλούν, όμως, και μείωση της λειτουργίας του μεταβολισμού. Όταν τρώμε ελάχιστα, ο οργανισμός αντιλαμβάνεται πως δε θα έχει από δω και πέρα αρκετά καύσιμα, ώστε να εξασφαλίσει τις βασικές του λειτουργίες, με αποτέλεσμα ο μεταβολικός ρυθμός, δηλαδή οι θερμίδες που «καίει» το σώμα ανά ημέρα, να αρχίζουν να μειώνονται σημαντικά. Μια ισορροπημένη διατροφή είναι πάντα το κλειδί της επιτυχίας!
  5. Αύξηση μυϊκής μάζας: Στην περίπτωση της έντονης φυσικής άσκησης παρατηρείται το φαινόμενο της αύξησης της μυϊκής μάζας. Το σώμα δείχνει πιο σμιλεμένο, τα ρούχα μπαίνουν πιο άνετα, νιώθεις πιο αδύνατος, αλλά η ζυγαριά δείχνει να ανεβαίνει! Αυτό που συμβαίνει στο σώμα είναι ότι χάνει σε λιπώδη ιστό, ενώ κερδίζει σε μυϊκό ιστό. Μια ανάλυση σύστασης σώματος θα μας ενθαρρύνει να συνεχίσουμε ακάθεκτοι την προσπάθειά μας.
  6. Διάρκεια διατροφής: Κατά τη διάρκεια απώλειας αρκετών κιλών με βάση μια ισορροπημένη διατροφή, παρατηρούμε πως το βάρος δε μεταβάλλεται. Κάτι τέτοιο συμβαίνει, καθώς ο οργανισμός μας προσπαθεί να συνηθίσει τον συγκεκριμένο τρόπο διατροφής και να προσαρμοστεί στο νέο του βάρος! Σ’ αυτή την περίπτωση, λοιπόν, ένα μικρό διάλειμμα από τη δίαιτα είναι η καλύτερη λύση έτσι, ώστε, όταν επιστρέψουμε από αυτό, να πετύχουμε ευκολότερα και αποτελεσματικότερα τον αρχικό μας στόχο!

Comments

Comments are closed.