Blog

SLIDER_1

Υπηρεσίες


Η διατροφή αποτελεί ένα κομμάτι της καθημερινή μας ζωής. Η υγιεινή και η ισορροπημένη  διατροφή είναι σημαντική σε όλα τα στάδια της ζωής. Οι διατροφικές μας συνήθειες επηρεάζουν τόσο την διατήρηση του φυσιολογικού βάρους όσο και την υγεία του οργανισμού.

Μια ισορροπημένη διατροφή πρέπει να εστιάζει :

  • Στην υιοθέτηση υγιεινών διατροφικών συνηθειών
  • Στην καθημερινή κάλυψη των ενεργειακών αναγκών του ατόμου, τα μακροθρεπτικά συστατικά , τις βιταμίνες και τα μέταλλα
  • Στην βελτίωση της ποιότητας της ζωής του ατόμου
  • Στην πρόληψη και αντιμέτωπη διαφόρων παθήσεων
  • Στην εδραίωση των αλλαγών της διατροφικής συμπεριφοράς

Για την διαμόρφωση  ενός εξατομικευμένου διαιτολογίου :

  • Είναι απαραίτητη η λήψη διατροφικού και ιατρικού ιστορικού, κατά το οποίο αξιολογούνται οι διατροφικές συνήθειες , προβλήματα υγείας που πιθανόν να αντιμετωπίζει και το καθημερινό πρόγραμμα του ατόμου.
  • Αξιολόγηση της σύστασης του σώματος (ποσοστό λίπος και άλιπη μάζα σώματος) , ενεργειακές ανάγκες καθώς και καθορισμός BMI (Δείκτη Μάζα Σώματος)

 

Διατροφή στην Παιδική ηλικία

Ο ρόλος της υγιεινής διατροφής είναι σημαντικός κατά την διάρκεια της παιδικής ηλικίας καθώς επιδρά καθοριστικά στη σωματική και νοητική ανάπτυξη και εξέλιξη του ατόμου. Η παιδική ηλικία αποτελεί την καταλληλότερη περίοδο για τη διαμόρφωση υγιεινών διατροφικών συνηθειών, καθώς ο τρόπος ζωής, διατροφής και συμπεριφοράς εδραιώνονται κατά το διάστημα αυτό και συχνά παραμένουν σταθερά σε όλη τη διάρκεια της ζωής.

Τα προγράμματα παιδικής διατροφής είναι σημαντικό να δίνουν έμφαση :

  • Στην κάλυψη όλων των απαραίτητων θρεπτικών συστατικών . Ιδιαίτερη έμφαση σε ασβέστιο, σίδηρο, ψευδάργυρο, βιταμίνη D και πρωτείνη.
  • Στην υιοθέτηση σωστής διατροφικής συμπεριφοράς από μικρή ηλικία για αποφυγή παχυσαρκίας ή διατροφικών διαταραχών στο μέλλον

Εγκυμοσύνη και Θηλασμός

Εγκυμοσύνη

Κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης αλλάζει το σώμα της γυναίκας, ενώ η διατροφή της εγκύου χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή έτσι ώστε συμβάλει στην κάλυψη των ενεργειακών αναγκών , μακροθρεπτικών συστατικών , βιταμινών και μέταλλων της εγκύου και του εμβρύου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι κάθε γυναίκα ανάλογα με το βάρος και το ύψος της έχει διαφορετικές ενεργειακές ανάγκες κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Θηλασμός

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός υγείας συστήνει τον αποκλειστικό θηλασμό τουλάχιστον έξι μήνες.

Η διατροφή κατά την διάρκεια του θηλασμού θα πρέπει να παρέχει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά (μακροθρεπτικά και μικροθρεπτικά) έτσι ώστε να καλυφθούν οι διατροφικές ανάγκες του μωρού και της θηλάζουσας. Επομένως είναι σημαντικό να ακολουθηθεί μια ισορροπημένη και ποιοτική διατροφή.

Κλινική Διατροφή


H διατροφή μπορεί να βοηθήσει τόσο στην πρόληψη διαφόρων νοσημάτων όσο και στην αντιμετώπισή τους, συμβάλλοντας στην βελτίωση της ποιότητα ζωής του ατόμου .
Κλινικές περιπτώσεις που μπορόυν να ωφεληθούν σε μεγάλο βαθμό από ειδική διατροφική παρέμβαση είναι :

  • Καρδιαγγειακά Νοσήματα
  • Υπερλιπιδαιμία
  • Αρτηριακή Πίεση
  • Μεταβολικό Σύνδρομο
  • Παθήσεις Ήπατος
  • Παθήσεις Νεφρών
  • Ορμονικές Διαταραχές
  • Παθήσεις Γαστρεντερικού Συστήματος
  • Σακχαρώδη Διαβήτη

 

Αθλητική διατροφή

 

Η διατροφή που ακολουθεί ένας επαγγελματίας αθλητής ή  ένας αθλούμενος μπορεί να επηρεάσει την απόδοση της σωματικής άσκησης, να τον προστατέψει από πιθανές ελλείψεις σε θρεπτικά συστατικά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι διατροφικές απαιτήσεις διαφέρουν αναλόγως με το άθλημα.

Συμβουλευτική Διατροφή

Η διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρους δεν εξαρτάται μόνο από τη ισορροπημένη διατροφή και την φυσική δραστηριότητα αλλά και από τις σταδιακές αλλαγές στον τρόπο σκέψης και ζωής που έχουμε.

Γι αυτό το λόγο κατά την διάρκεια των συνεδριών δίνουμε έμφαση :

  • Στην θέληση για αλλαγή της διατροφικής συμπεριφοράς
  • Στα κίνητρα και τους στόχους για την απώλεια – πρόσληψη βάρους
  • Στην διατροφική εκπαίδευση
  • Στην εικόνα του σώματος ενισχύοντας την αυτοεκτίμηση και την αυτοπεποίθηση
  • Στις σταδιακές αλλαγές και στην εδραίωση τους

 

 

Comments

Comments are closed.