Blog

say-good-morning-to-your-body-eat-breakfast-775496

Ιδέες για ένα ιδανικό πρωινό γεύμα


Το πρωινό γεύμα αποτελεί το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Μελέτες δείχνουν ότι η συστηματική κατανάλωση πρωινού γεύματος σχετίζεται:

  • με πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες
  • με μειωμένη κατανάλωση τροφίμων πλούσια σε ζάχαρη και λιπαρά κατά την διάρκεια της μέρας
  • με μικρότερη πιθανότητα εμφάνισης αυξημένου σωματικού βάρους.

Ενώ η παραλείψει του έχει συσχετιστεί με το αίσθημα της κόπωσης και μειωμένη συγκέντρωση.

Ένα ισορροπημένο πρωινό θα πρέπει να παρέχει πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, πηγές καλών λιπαρών καθώς και να είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά που όπως οι φυτικές ίνες, η βιταμίνη C, το φυλλικό οξύ, ο σίδηρος και το ασβέστιο.

Προτάσεις για  ένα υγιεινό και νόστιμο πρωινό γεύμα:

  • Γάλα ή γιαούρτι με μίξη από βρώμη, ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα
  • 1 φέτα ψωμί με ολικής άλεσης με τυρί χαμηλών λιπαρών, γαλοπούλα και φρέσκο χυμό φρούτων
  • Γιαούρτι με ταχίνι, μέλι και φρούτα
  • 1 φέτα ψωμί φρυγανισμένη ολικής άλεσης με ταχίνι, μέλι, κανέλα, φέτες μπανάνας και φρέσκο χυμό ή 1 ποτήρι γάλα
  • 1 φέτα ψωμί φρυγανισμένη ολικής άλεσης με βούτυρο από ξηρούς καρπούς (φιστίκι, αμύγδαλο)
  • 1 φέτα ψωμί φρυγανισμένη ολικής άλεσης με αυγό ποσέ , 2 φέτες αβοκάντο και φρέσκο χυμό φρούτων
  • Ομελέτα (1 αυγό και ασπράδια), τυρί χαμηλών λιπαρών, ντομάτα και φρέσκο χυμό φρούτων
  • Smoothie με γιαούρτι λαχανικά και φρούτα εποχής
  • Pancakes χωρίς ζάχαρη με μέλι και φέτες φρούτων

Πες καλημέρα στο σώμα σου, φάε το πρωινό σου!

Comments

Comments are closed.