Blog

eat-healthy-diet-exercise

Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ


Oι καλοκαιρινές διακοπές είναι όμορφες, ξέγνοιαστες και γεμίζουν με ενέργεια τις μπαταρίες μας. Όταν, όμως, το Φθινόπωρο επιστρέφει, οι διακοπές μας μαζί με τις υπέροχες αναμνήσεις, κάποιες φορές, μας αφήνουν και μερικά περιττά κιλά.

Οι καλοκαιρινές μας εξορμήσεις συνήθως συνδυάζονται με τη συχνή κατανάλωση fast food και αλκοόλ, αλλά κυρίως δροσιστικών κοκτέιλ και παγωτών. Οι περισσότεροι από εμάς παραλείπουμε γεύματα και ταυτόχρονα μειώνουμε τη φυσική μας δραστηριότητα.

Η επιστροφή του Φθινοπώρου, λοιπόν, μας βρίσκει στην διαδικασία της οργάνωσης και επανένταξης στους καθημερινούς μας ρυθμούς. Αρχίζουμε την προετοιμασία τόσο για τη δουλειά μας όσο και για τις δραστηριότητές μας. Με την επιστροφή στην καθημερινότητα, έρχεται η στιγμή που ο επαναπροσδιορισμός της διατροφικής μας συμπεριφοράς θα πρέπει να αποτελεί έναν από τους νέους μας στόχους.

  • Η οργάνωση ξεκινάει από το Super Market

Ετοίμασε το εβδομαδιαίο πλάνο διατροφής. Εφόσον το έχεις φτιάξει, είναι ιδιαίτερα εύκολο να οργανώσεις τη λίστα σου με τα ψώνια της εβδομάδας!

  • Εντάσσουμε ένα Υγιεινό Πρωινό στην διατροφή μας

Ενόψει των διακοπών, οι επιλογές σου για πρωινό μπορεί να μην ήταν και οι πιο υγιεινές, όπως τυρόπιτα, κρουασάν, μπουγάτσα. Επιστρέφοντας, όμως, μπορείς να επιλέξεις πιο υγιεινές προτάσεις, όπως ψωμί με μέλι και ταχίνι, γάλα με δημητριακά ή γιαούρτι με φρούτα.

  • Μικρά και Συχνά Γεύματα

Η παράληψη γευμάτων είναι κάτι σύνηθες στις διακοπές. Επανένταξε τα  μικρά και συχνά γεύματα στη διατροφή σου, μιας και σε βοηθούν να διατηρήσεις ένα υγειές σωματικό βάρος.

  • Βάλε Ποικιλία και Ισορροπία στη διατροφή σου

Να έχεις ποικιλία τροφίμων στο εβδομαδιαίο πλάνο διατροφής σου. Επίλεξε κατά κύριο λόγο όσπρια, λαδερά φαγητά, ψάρι και κοτόπουλο.

  • Ενυδάτωση

Προσπάθησε να καταναλώνεις επαρκείς ποσότητες υγρών. Χρειαζόμαστε  8-10 ποτήρια υγρών καθημερινά, εκ των οποίων τα 6-8 να προέρχονται από το νερό. Ακόμα, απέφευγε την κατανάλωση αλκοόλ, διότι εκτός του ότι προσφέρει «κενές» θερμίδες, αφυδατώνει και τον οργανισμό μας.

  • Φυσική Δραστηριότητα

Ένταξε ξανά την φυσική δραστηριότητα στην καθημερινότητά σου. Μην ξεχνάς πως βελτιώνει αισθητά τη σωματική και ψυχική μας υγειά.

 

Καλή Επάνοδο!

Comments

Comments are closed.